کانن 80

کانن 80D  جانشین فوق العاده  CANON70D  میباشد.  EOS CANON80D دارای یک سنسور   24Mgp APS_C کیفیت بالا و فکوس خودکار تشخیص فاز روی سنسور  سیستم DUAL PIXEL CANON است و همچنین دارای فکوس خودکار هیبریدی 45 نقطه ای میباشد و یک پله پایین تر از فکوس خودکار 65 نقطه ای  canon7d mark ii و بالاتر از فکوس خودکار  19 نقطه ای دوربین کانن canon70D می باشد .

بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت دارد دارای رو کش بدنه  کانن 80D پلی کربنات و جنس شاسی آلیاژ آن از منیزیم است . از نظر طراحی بدنه مشابه 70D میباشد و کنترل آن (LCD)  لمسی و چرخان است و بوسیله دکمه های فیزیکی قابل فیلمبرداری میباشد .

فیلمبرداری CANON80D  4K نیست و فول اچ دی 1080/60P فیلم میگیرد و فکوس خودکار روی سوژه موقع فیلم برداری ارایه می دهد . لازم به ذکر است سوکت هدفون برای کامل کردن پورت میکروفون ارایه شده است.

ویژگی های کلیدی و ارزشی EOS CANON80D :

1- دارای سنسور  CMOS  asp_c با کیفیت و ورزولیشن 24 مگاپیکسلی

2_ سیستم فکوس 45 نقطه ای متقاطع و خودکار

3_صفحه نمایش لمسی و چرخان 1.04 M.DOT

4_ فیلمبرداری FULL HD 1080/60P

5_ اتوفوکوس عکاسی پی در پی 7 فریم بر ثانیه

6_ بدنه مقاوم در برابر آب و هوا

7_ سنسور اندازه گیری   پیکسلی 7560 RGB+IR

8_ دارای WIFI  و  NFC

پیشرفت های دیگر در قالب یک سیستم کنترل لرزش آینه جدید (مشابه با ۵DS و ۷D Mark II)است که باید به کاهش اثرات تاری ناشی از شوک شاتر کمک کند.که در  RGB+IR دارای همچنین نور سنجی 5760 پیکسلی ناشی از شوک شاتر کمک میکند . که این پیشرفتی جدید و فوق العاده در دوربین کانن 80D میباشد با این حال، برخلاف ۷D Mark II، ۸۰D سیستم ردیابی و تشخیص هوشمند کانن را ندارد که از سنسور نورسنجی به همراه اطلاعات فاصله تا مسیر سوژه استفاده می کند.

 

سنسور جدید

بر کسی پوشیده نیست که برخی از عکاسان کانن در سال های اخیر از پیشرفت فن آوری سنسور سونی از نظر گستره دینامیکی ناامید شده اند؛ خوشبختانه ۸۰D گام مهمی در توسعه سنسور کانن محسوب می شود.سنسور جدید نه تنها به خاطر تصاویری که می تواند ثبت کند، جالب توجه است؛ Dual Pixel AF نه تنها امکان فوکوس پیوسته را در طول ضبط ویدیو فراهم می کند، بلکه در حین ثبت تصاویر (در حالت دید زنده)نیز این ویژگی را برای اولین بار در دوربین Rebel T۶s مشاهده کردیم و جالب است بدانید که اکنون راه خود را به دوربین های میان رده کانن باز کرده است.

گذشته از ۷۰D، نزدیک ترین برادر به ۸۰D، دوربین حرفه ای تر کانن EOS ۷D Mark II است که از تراشه ای با رزولوشن کمی پایین تر استفاده می کند و گستره دینامیکی کمتری نسبت به ۸۰D ارائه می دهد.در حالی که این دو دوربین از مشخصات اصلی یکسانی بهره می برند، ۷D Mark II به لطف پوشش نقطه AF بیشتر، جوی استیک اختصاصی AF و بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال و همچنین نرخ عکاسی سریع تر، برای فیلم برداری سریع تر مناسب تر است.از سوی دیگر، قابلیت های فوکوس لمسی ۸۰ درجه ای آن را به انتخابی جذاب تر برای ویدیو تبدیل می کند.البته دوربین فول فریم کانن ۶D در حال حاضر در کلاس قیمتی مشابه با دوربین های ۸۰D و ۷D Mark II قرار می گیرد.با اینکه هنوز فاصله زیادی تا معرفی ۶D مارک 2 باقی مانده است؛ اما می توان آن را یکی از بهترین ها در این زمینه دانست.

 

لوازم جانبی

 

۸۰D نشان داده شده با مبدل زوم قدرت PZ-E۱ متصل به کیت زوم EF-S ۱۸-۱۳۵mm F۳.۵-۵.۶ IS USM این مبدل امکان زوم نرم با سرعت متغیر را فراهم می کند.

کانن در کنار اعلام این خبر، میکروفون شاتون DM-E۱ را نیز معرفی کرد.(سازگار با هر دوربینی که سوکت ۱ / ۸ دارد)

کانن همچنین مبدل زوم قدرت PZ-E۱ را معرفی کرد.

این دوربین می تواند روی لنز کیت جدید EF-S ۱۸-۱۳۵mm f/۳.۵-۵.۶ IS USM سوار شود و زوم را کنترل کند.

ما نتوانستیم هیچ یک از لوازم جانبی جدید را به موقع برای این بررسی در

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا